دوشنبه، تیر ۰۳، ۱۳۸۷

تا امام زمان (عج) قدم بر چشم ما نگذارد، هیچ چیز در بهترین وضع ممکن قرار نخواهد گرفت!!


بعد از ماجراي دانشگاه زنجان كه در آن مشت يك رسواي ديگر رژيم اسلامي با شجاعت تحسين برانگيز دختر دانشجو ( كه متاسفانه اين دختر دانشجو بازداشت شده است ) باز شد ، متاسفانه از دانشگاه آزاد لاهيجان خبري منتشر شده مبني بر اينكه يكي از دختران دانشجوي اين دانشگاه ، پس از احضارهاي مكرر به حراست دانشگاه مذكور ، در آخرين مراجعه كه هنوز مشخص نشده در آن دقايقي كه در اتاق حراست بوده چه گذشته است ، با پريدن از طبقه چهارم اتاق حراست دست به خود كشي زده و به زندگي خود پايان داده است . مشابه همين اتفاق در دانشگاه سيستان و بلوچستان رخ داده است كه در آن دختر دانشجو بر اثر فشارهاي وارده از طرف حراست دانشگاه ، با خوردن قرص خودكشي و فوت كرده است .

در اين ميان سخنان احمد تاصري معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه سيستان و بلوچستان كه پرده از يك تفكر فاجعه آميز بر ميدارد قابل تامل است :

" احمد ناصری معاون دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان به جای پاسخگویی به مشکلات دانشجویان و خودکشی های اخیر در این دانشگاه گفته است: “ما همه معتقد به اصلاح اموریم. چه کسی است که ادعا کند که همه چیز در بهترین وضع ممکن است؟ تا امام زمان (عج) قدم بر چشم ما نگذارد، هیچ چیز در بهترین وضع ممکن قرار نخواهد گرفت."

اين نحوه تفكر دقيقا همان تفكر احمدي نژاد و تيم همراهش است . از همان روزهاي اول اعتقاد داشتم كه احمدي نژاد خوب ميداند كه دارد چه مي كند ، خوب مي داند كه سياستهاي اقتصادي و سياسي اش غلط است ، اما دليل اينكه چرا اين روند را ادامه مي دهد دقيقا از همان تفكري نشات مي گيرد كه معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه زنجان رك و پوست كنده آنرا بيان كرده است : " زمينه سازي براي ظهور امام زمان " .

در قسمتي از كتاب خاطرات وزير امور خارجه فرانسه كه سال گذشته منتشر شد ، به نقل از احمدي نژاد چنين آمده است كه بايد سعي كنيم تا جهان را ظلم و فساد فرا بگيرد تا زمينه براي ظهور خدا ( امام زمان ) فراهم شود .

براي پايان دادن به فاجعه احمدي نژاد هنوز دير نشده است .

در همین ارتباط :

خودکشی دو دانشجو در حراست دانشگاه های لاهیجان و سیستان و بلوچستان


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر