یکشنبه، تیر ۰۲، ۱۳۸۷

تو از دوا و شفا گذشته اي !!

بعد از ختم به خير شدن ماجراي ربودن جناب رئيس جمهور در عراق !! توسط آمريكاييها ، جديدا فيلمي از سخنراني اين موجود دروغگو كه يقين دارم از سلامت رواني برخوردار نيست ، منتشر شده است كه احمدي نژاد در اين سخنراني در يك دروغ پردازي آشكار به صورت غير مستقيم چنين بيان مي دارد در سفر آقاي خاتمي به فرانسه كه در دوران رياست جمهوري ايشان انجام شد ، در موقع استقبال از خاتمي ، ژاك شيراك رئيس جمهور فرانسه از بالاي پله ها جهت استقبال پايين نيامده و با اين كار قصد تحقير خاتمي را داشته است .!! احمدي نژاد اضافه مي كند كه همان موقع كه اين صحنه را از تلويزيون تماشا مي كرده است بسيار غصه اش گرفته و آرزو كرده است"اي خداي بزرگ شرايطي را فراهم كن كه اين مسئله جبران شود "

و چند سال بعد خداوند دعاي اين بنده مخلصش را اجابت كرد و در سفرش به ايتاليا چنان استقبال گرمي از او شد كه در طول تاريخ تشريفات و استقبال از مقامات رسمي كشورها بي سابقه بود !!!

متن يا فايل صوتي اين سخنراني را حتما بخوانيد يا گوش كنيد ، ادبيات كوچه بازاري كه رئيس يك دولت از آن استفاده مي كند واقعا تاسف آور است ضمن اينكه آدم از اين همه دروغ گويي حيران مي ماند .

در همین ارتباط :

ربودن رییس جمهور در عراق راحت تر بود یا نیویورک؟

انتشار سخنرانی جدیدی از احمدی‌نژاد + فایل صوتی

مچ گيري از احمدي نژاد در فضاي اينترنت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر