سه‌شنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۷

خيال خام و باطل طالبان ايراني !!

تاريخ به طرز دقيق و حيرت انگيزي در حال تكرار شدن است . هنوز جمله فرماندار نظامي تهران ،سرلشگر اظهاري ، در ياد و خاطره مردان و زنان نسل گذشته مانده است كه صداي اعتراض مردم را كار عده اي قليل مي دانست كه با ضبط صدا بر روي نوار كاست و پخش آن به وسيله بلند گو از پشت بام خانه ها ، قصد ايجاد آشوب دارند. و امروز اندكي بيش از سه دهه از آن روزها ، سردار رادان رئيس پليس تهران هم صدا با خبرگزاري امنيتي و مزدور فارس ،شركت كنندگان در تجمع روز جمعه پارك ملت تهران و مشهد را جمعي كوچك از اراذل و اوباش مي نامند !!! مردمي كه تنها خواسته شان در اين تجمع ، رفع گراني و تورم ، فساد و تبعيضي است كه اين روزها واقعا بيداد ميكند . مردان رژيم سابق ، كه آخوند و دانشگاهي از آن هيولايي براي مردم ساده دل ساخته بودند ، آنقدر انسانيت و شعور داشتند كه بر خلاف مدعيان دروغين انسانيت رژيم اسلامي ، مردم معترض را " اراذل و اوباش " خطاب نكنند

. در اين ميان نكته ظريفي جلب توجه مي كند ؛ در همان روزهايي كه عده اي را تحت عنوان " اراذل و اوباش " اعدام كردند ، اخباري از گوشه و كنار به گوش ميرسيد مبني بر اينكه تعداد زيادي از اين افراد ، زندانيان سياسي و معترضين به حكومت هستند كه به اين روش و بهانه قلع و قمع مي شوند و امروز با اين تعريف جناب سردار از " اراذل و اوباش " آن اخبار باور پذير تر مي شوند .

آقاي رادان و مسئولين غرق در فساد باصطلاح جمهوري اسلامي كه اين روزها بيشتر از هر زمان ديگر صداي طبل رسوايي شما به گوش مي رسد ؛ شايد چند صباحي بتوانيد با خيال خام خود ، حكومت و واقعيت ها را انكار كنيد ، اما با حقيقت ها چه خواهيد كرد ؟ حقيقت اين است كه نفس سيستمي كه شما جزيي از آن هستيد به شماره افتاده است . حال شما با خيال خام خود خوش باشيد و با همين خوشي بميريد !

در همین ارتباط :

تجمع مردم مشهد در اعتراض به گرانی

گزارش و لینک فیلم های تجمع در مشهد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر