شنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۷

خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل !



1- همان طور كه پيش بيني مي شد ، عباس پاليزدار با شكايت مدعي العموم و به اتهام اخلال در امنيت ملي بازداشت شد . بحث من در اينجا چرايي بازداشت و اينكه با او چه خواهند كرد ، آزاد و يا اينكه دز زندان خود كشي خواهد شد !!! و هزار و يك احتمال ديگر نيست، چرا كه اوضاع سياست داخلي به اندازه اي پيچيده است كه پيش بيني اوضاع آينده كمي دشوار به نظر مي رسد . موضوعي كه مسلم و روشن است اين است كه به هر حال اين فرد هم عضوي از گروهك طالبان ايراني است كه بنا بر اقتضا و بازي سياسي دست به چنين كاري زده است . نكته اي كه در اينجا جالب به نظر مي رسد ، شكايت مدعي العموم از اين فرد است . يعني اينكه من و شما جز شاكيان اين پرونده هستيم ، يعني اينكه مردم از اين فرد شكايت دارند كه چرا خواب ناز بزرگوران را آشفته كرديد و هزاران يعني ديگر كه مدعي العموم زحمت آنرا كشيده اند و از طرف من و شما قبول زحمت فر موده اند . معناي مدعي العموم و عموم را هم فهميديم كه عموم در اين مملكت چه كساني هستند ضمن اينكه مفهوم امنيت ملي هم بر همگان روشن شد !! امنيت ملي ، يعني ايجاد امنيت براي چپاولگري و فساد امثال ناطق نوري ، يزدي ، رفيق دوست ، عسگر اولادي و آقازاده هاشان و امثال اينها كه در طول سي سال حكومت رعب و وحشت و فساد ، جان مردم را به لبشان رسانده اند و كاري كردند كه مردم از شدت فقر و فلاكت به دامان مزدوري چون احمدي نژاد پناه ببرند. به اعتقاد من يكي از صدها خطري كه امروز سياست داخلي ايران را تهديد مي كند پناه بردن به دامان راست سنتي به واسطه فرار از دار و دسته احمدي نژاد است كه متاسفانه تا حدودي اين جريان در حال وقوع است . فراموش نكنيم كه فقر و بدبختي كه امروز گريبان مردم را گرفته است ، همه اش ناشي از سياست هاي غلط احمدي نژاد نيست و بخش اعظم آن ناشي از سياست هاي غلط و چپاولگري هاي همان هايي است كه امروز صداي مدعي عموم مردم برايشان بلند شده است . هوشيار باشيم .

2- بعد از سي سال بگير و ببند و اعدام و حكومت اسلام و نايبان امام زمان ، سردار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي ، اعلام فرمودند كه آمار پرونده هاي تجاوز به عنف در حال افزايش است .فرمايش ايشان صد البته درست است و اگر سردار امروز به اين نتيجه رسيده اند ، كارشناسان امور اجتماعي چندين سال است كه زنگ خطر را به صدا در آورده اند و هشدار داده اند كه خانه از پاي بست ويران است و برخوردهاي صرفا نظامي و فيزيكي كارساز نيست . ترديد نكنيد كه دل امثال احمدي مقدم و دار و دسته اش براي امنيت من و شما و خانواده هايمان نسوخته است . براي اين حكومت وجود 10- 12 ميليون بسيجي سر سپرده گوش به فرمان كافييست تا در مواقع خطر جان فدا كنند ، بقيه مردم هر چقدر بيشتر اسير فساد و تباهي باشند و كاري به كار سياست آقا ها و آقازاده ها نداشته باشند ، مطلوب تر است . حجت الاسلام پروازي كه زماني از نظريه پردازان گروه موسوم به گروه فشار بود در جريان يك سخنراني افشاگرانه چنين گفته بود كه من با دليل و مدرك ثابت ميكنم كه سران نظام در راس جريان قاچاق دختران ايراني به خارج از كشور و قاچاق مواد مخدر به داخل كشور هستند و راست هم مي گفت . پس علت اعلام كردن اينگونه آمار و دايه مهربان تر از مادر شدن ، چه ميتواند باشد ؟ به اعتقاد من اعلام اين آمار ، زمينه سازي براي نظامي كردن فضاي جامعه به بهانه برخورد با نا هنجاري هاي اجتماعي است . نظامي شدن فضا يعني ايجاد جو رعب و وحشت ، يعني خفقان ، يعني همه چيز بدون اجازه ما قدغن ، يعني نفس كشيدن ممنوع !!

3- توپ گراني و تورم روانه زمين اصناف شد ، آنهم اصناف اصطلاحا خرده پا ، به همين راحتي !! وزارت محترم بازرگاني كه وزير ايضا محترم آن چند صباحي را در زير تيغ استيضاح مجلس هفتمي ها مي گذراندند ، و بعدا معلوم شد كه چه آدم خوبي هست بنده خدا و مجلسي ها از استيضاح ايشان منصرف شدند ، در اطلاعيه اي اعلام كرد كه مردم مبالغ اضافي كه بابت يك كالايي پرداخت كرده اند ، از گرانفروش مربوطه طلب كنند !! اين يعني اوج بي قانوني ، يعني در اين مملكت خودت بايد اصطلاحا كلاهت را محكم بچسبي تا باد نبرد ، يعني علي رغم تمام ادعاها ، از دست حكومت كاري ساخته نيست !! يعني خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر