یکشنبه، مرداد ۱۱، ۱۳۸۸

با تمام وجود فریاد می زنم ؛احمدی نژاد رئیس جمهور من نیست.

فردا حلقه كودتا با تنفيذ حكم رياست جمهوري احمدي نژاد به عنوان رئيس دولت نامشروع دهم كامل خواهد شد . و اين براي ما تازه آغاز ماجراست !

كودتاچيان و مزدوران پشت صحنه آنان خوب بدانند ، آنچه كه در طي روزها و هفته هاي گذشته اتفاق افتاد ، خروش قطره اي از اقيانوس بيكران عظمت و اقتدار مردم ايران بود . حراميان خوب بدانند كه ما آرام نخواهيم نشست و اجازه نخواهيم داد جماعتي بي اصل و نصب بر روي جنازه صدها تن از دوستان شهيدمان با خيالي آسوده خدايي كنند ، خون به ناحق ريخته شده دوستان شهيدمان نمي گذارد كه بي تفاوت پايمال شدن « عزت » و « كرامت » انساني را به تماشا بنشينيم . گفتم ، اين تازه شروع ماجرا و آغاز راه است .

يقين دارم با « اميد » ، « اتحاد » و « همدلي » مي توانيم پرچم سه رنگ شير و خورشيد نشان ، پرچم زيباي ايران سرافزارم را از چنگال « شيادان بي بديل تاريخ بشر » كه سي سال با سوء استفاده از « صبر » و « نجابت » خاص ايراني هر چه خواستند كردند و گفتند ، پس بگيريم . از همه ايرانيان باعزت و با غيرت چه در داخل و چه در خارج از كشور كه احساس مي كنند عزت و شرافتشان را اندك گروهي «بي شرف» به تاراج برده اند ، خواهش مي كنم از فردا مبارزات حق طلبانه شان را تا احقاق كامل حقوق از دست رفته همه مردم ايران ، بيش از پيش ادامه دهند . دوستان عزيزي كه به هر دليلي توان يا تمايل رفتن به خيابانها و اعتراضات خياباني را ندارند ، خود را سرزنش نكنند و نا اميد نشوند ، اعتراضات خياباني يكي از صدها انواع مبارزات موثر براي به زير كشيدن حاكميت ظلم و جور است . بدون شك بزرگترين خطري كه « جنبش سبز » و يا هر نوع حركت آزاديخواهانه ديگر را به شدت تهديد مي كند ايجاد ياس و نااميدي در ميان هواداران و بدنه جنبش است كه طي هفته هاي اخير و به ويژه روز گذشته شاهد آن بوديم كه كودتاچيان عاجز و درمانده چه ناشيانه خط آن را دنبال مي كنند . بايد هوشيار بود.

اگر چه ترديد ندارم آنچه را كه مي خواهم بگويم حرف دل اكثريت قاطع مردم ايران است اما باز هم تمايلي ندارم به نمايندگي از طرف همه مردم حرفي بزنم اما اين حق را به خودم مي دهم كه از طرف خود و خانواده ام با تمام وجود فرياد بزنم : احمدي نژاد رئيس جمهور ما نيست .