پنجشنبه، آبان ۳۰، ۱۳۸۷

دانه درشت اقتصادي در دولت عدالت محور!

همانطور كه از قبل پيش بيني مي شد ، وزير معرفي شده توسط احمدي نژاد به مجلس جهت تصدي پست وزارت كشور ، موفق به كسب راي اعتماد از مجلس شد ، رايي شكننده و مشكوك مثل خيلي از شوهاي مضحكي كه در جمهوري اسلامي از آن به عنوان راي گيري و انتخابات ياد مي شود .محصولي بايد به عنوان وزير از مجلس راي اعتماد مي گرفت !! اصولا مگر مي توان به دولت نور چشمي " آقا " در مدت زمان كوتاه كمتر از پانزده روز دو بار " نه " گفت . يك نهيب و هشدار" رهبر " خطاب به منتقدين و سنگ اندازان خودي و غير خودي بر سر راه دولت امام زماني كافي بود تا مفسد اقتصادي دانه درشتي به نام صادق محصولي وزير كشور شود .

مهندس !! سيد صادق محصولي از دو روز پيش رسما به عنوان وزير فعاليتش را آغاز كرده است ، وزيري كه در طي مدتي 10 ساله اقدام به جمع آوري 160 ميليارد تومان ثروت از طريق زمين خواري ، قاچاق سوخت و ... كرده است ، وزيري كه به گفته خودش از هيچ رانتي در جمهوري اسلامي استفاده نكرده فقط در سن 21 سالگي به عنوان فرماندار اروميه منصوب شده است!! ، وزيري كه در فساد و تباهي روي علي كردان را سفيد كرده است و خلاصه اينكه ،سه گانه زر و زور و تزويري كه آمده است تا با سازماندهي نيروهاي مافيايي اش ، رئيس رسوايش را از صندوق هاي انتخابات دور دهم رياست جمهوري بيرون بكشد .

در كشمكش و نزاع چندين ماهه دولت و مجلس كه در موضوع وزير سابق كشور به اوج خود رسيد ، اين مجلسي ها بودند كه بازي را باختند . اصرار احمدي نژاد به كردان براي ماندن و عدم استعفا و تحميل هزينه استيضاح به مجلس ، عملا فضاي روابط بين مجلس و دولت را به سمتي هدايت كرد كه بعد از كردان هر شخص ديگري به عنوان وزير به مجلس معرفي مي شد بايد راي اعتماد مي گرفت چه با تقلب در نحوه شمارش آرا چه بدون آن !! چنانچه محصولي سه ماه پيش و به جاي كردان به مجلس معرفي مي شد با توجه به اينكه يك بار به خاطر ثروت نامشروع اش موفق به كسب راي اعتماد از مجلس نشده بود ، يقينا اين بار هم راي اعتماد نمايندگان را كسب نمي كرد . من فكر مي كنم در اين ماجرا چه از روي برنامه ريزي قبلي و چه به صورت كاملا اتفاقي ، احمدي نژاد به مراد مطلبوش رسيد !! در اين ميان كردان بخت برگشته بود كه مشخص نشد قرباني كدام بازي و منازعه بر سر قدرت شد !!!