چهارشنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۸۷

سلامي دوباره

تقريبا شش سالي هست كه وارد عرصه اينترنت ، وبلاگ و وبلاگ نويسي شدم و در اين مدت سه وبلاگ راه اندازي كردم كه متاسفانه هر سه آنها فيلتر شد . بعد از فيلتر شدن آخرين وبلاگم ، واقعا خسته و سر خورده شده بودم و پنج ، شش ماهي از اينترنت و وبلاگ نويسي فاصله گرفتم البته نه به صورت كامل كه " ترك عادت موجب مرض است " ! ولي نسبت به قبل خيلي محدود شده بود. اينبار قصد دارم حتي در صورت مسدود شدن وبلاگم ، بازم ادامه بدهم حتي با يك بازديد كننده در روز !! اصلا دوست دارم براي دل خودم بنويسم .

در "شيشه سكوت " خواهم نوشت از سياست ، جامعه ، روزمرگي هاي خودم ، از آنچه كه در جامعه مي بينم و بر خودم و ديگران ميگذرد هرچند رد پاي سياست بيشتر به چشم خواهد آمد .

اما قسمت مهم و شايد اصلي وبلاگ كه انصافا خيلي براي آن زحمت كشيدم ،ستون " تازه هاي وبلاگستان فارسي " است . در اين صفحات مي توانيد آخرين عناوين وبلاگهاي به روز شده را به تفكيك در زمينه هاي مختلف به صورت لحظه به لحظه مطالعه نماييد . تا اين لحظه سه گروه از گروههاي 12 گانه اين ستون كه شامل گروههاي " سياست " ، " جامعه " ، " فرهنگ و ادبيات " مي باشد راه اندازي شده است و بقيه گروهها هم به مرور ، تكميل و راه اندازي خواهد شد . ضمن اينكه چند تايي از گروهها به صورت جداگانه داراي كتابخانه مجازي و آلبوم عكس مي باشند كه قصد دارم عكسها و كتابهايي كه در طول شش ، هفت سال وبگردي ، از اينترنت جمع آوري و آرشيو كرده ام در اين قسمتها قرار دهم .

و در پايان اينكه، هميشه اميدوار باشيد . همين !!!!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر