جمعه، خرداد ۱۰، ۱۳۸۷

20:30 به نقل از اوباما : فکر و ذکر ما شده احمدی نژاد !!


احتمالا تا كنون بخش خبري 20:30 را حداقل يك بار مشاهده كرده ايد . اين بخش خبري به دليل نحوه نسبتا متفاوت انعكاس اخبار نسبت به ساير بخش هاي خبري سيما و همچنين به علت برخي بي اخلاقي هاي رسانه اي كه بعضا با كيهان رقابت ميكند !! بيشتر مورد انتقاد و توجه است . چند شب قبل خبري از همين بخش خبري پخش شد كه باز خالي از شيطنت نبود . جريان از اين قرار بود كه به نقل از باراك اوباما خبري خوانده شد با اين مضمون كه " فكر و ذكر ما شده احمدي نژاد " . تا اينجاي كار مشكلي نيست ، احتمالا آقاي اوباما وقت اضافي و بهتر است بگويم زايد زيادي دارد كه آنرا صرف فكر كردن در مورد احمدي نژاد ميكند اما شيطنت و بي اخلاقي رسانه اي از آنجا آغاز مي شود كه از قول اوباما چنين نقل ميشود " در صورت پيروزي در انتخابات رياست جمهوري ، با احمدي نژاد مذاكره و صحبت ميكنم " .

اگر بخواهيم اين احتمال را بدهيم كه فكر كردن زياد جناب اوباما در مورد احمدي نژاد ، قدرت يك حساب و كتاب ساده را از ايشان گرفته ، قطعا مشاوران ايشان در جريان هستند و به ايشان گفته اند كه چند ماه بعد از انتخابات رياست جمهوري در آمريكا ، انتخابات رياست جمهوري در ايران برگزار خواهد شد و به فرض اگر آقاي اوباما هم پيروز انتخابات باشند ، با توجه به خصومت چندين ساله بين دو كشور ، اين چندماه فرصت كمي براي چيدن مقدمات مذاكره و صحبت با احمدي نژاد است مگر اينكه صبح روزي كه نتايج انتخابات در آمريكا اعلام و پيروزي اوباما قطعي شد ( البته به شرطي كه شب قبلش مثل بنده خدا آقاي كروبي نخوابد ) تا شب ترتيب مذاكره را بدهد !!!

حالت بعدي كه به احتمال صد در صد منظور و مطلوب دوستان 20:30 بوده اين است كه از قرار معلوم احمدي نژاد 4 سال ديگر هم رئيس جمهور خواهد بود و به اين ترتيب افتخار ملاقات و صحبت و مذاكره نصيب اوباما خواهد شد .

به هر ترتيب ، حدس من در مورد نحوه انعكاس اين خبر كاملا صحيح بود :

" باراك اوباما : با ايران مذاكره ميكنم نه با احمدي نژاد "

خبر را از اينجا بخوانيد .





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر